divendres, 30 de març del 2007

T'estimo, però no puc


Vull oblidar-te treure't del meu cap per sempre,borrar-te dels meus somnis, tancar els ulls per no veure't més,no respirar per no sentir la teva bona olor, no reviure la teva dolça mirada, no sospirar pels teus petons.
Vull borrar la ilusió de tenir-te, vull acabar amb les ganes d'estimar-te, vull trepitjar els teus records i borrar les teves mans quan m'acariciaves,vull plorar tot un dia per treure les llàgrimesd'amor acumulades per no tenir-te.
Vull... però no puc perquè t'estimo,i estimar no te ni explicació ni lògica però jo t'estimo i no hi puc fer res, t'estimo perquè he vist com brillen els teus ulls, t'estimo perquè ho sento, t'estimo perquè m'has estimat, perquè les teves caricies transmeten molt més que desig, t'estimo perquè has arribat a formar una gran part de la meva vida,i ja no en pots sortir.T'estimo però no puc perquè et vull oblidar!
Oblidar que no tinc prioritats a la teva vida, oblidar que no es el moment, oblidar que no em necesites, oblidar que no et faig falta, oblidar les teves paraules quan em deies que m'estimaves, oblidar les teves mentides!aquells: t'estimo molt carinyo!oblidar que t'estimo i que aquest amor està prohibit...
Però no puc oblidar que t'estimo i t'estimava perquè en els meus somnis apareixen els moments en que al teu costat estava,i ho recordocom si fos ara.Per tu carinyo, perquè t'estimo i no em pots canviar...perquè t'enyoro i no ho puc evitar,perquè ets el somni que mai podrè realitzar, i perquè ets el millor que em podia passar.