divendres, 23 de novembre del 2007

Sigues tuu!!

Desperta, viu, riu, salta, estudia, ridiculitza, prova, presenta, tempteja, estudia, camina, arriba, saluda, visita, menja, busca, torna, parla, parla, parla, connecta,explica, contesta, escolta, escolta, pensa, ajuda, mira.

Sentiments, sensacions, compartits, expressar, sentir, tensió, molèstia, decepció, parla, escolta, dos, ell, i ella, el meu vosaltres, sentiment, culpabilitat.

Enfadar-se, no.
Decepcionar-se, tampoc.
Entristir-se, menys.
Valorar, sí.


Sigues tu mateix!!!

Viu i neix, decepcionat i cauràs!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Abans m'has dit que somiar era divertit, doncs t'explicaré un somni de quan era petit...

Devia tenir 5 anys, i hi va haver un temps que somiava sempre el mateix...: era una noia, una noia que es gronxava als gronxadors d'un parc..., però no sé perquè no li vaig veure mai la cara, ni m'atrevia a coneixre-la..., tan sols era feliç contemplan-la.

Sempre vaig pensar que arribaria un dia i l'hi descobriria la cara...; que arribaria un dia que l'estimaria com mai hagués estimant a ningú, li faria costat en els moments dificils, la faria riure, la faria plorar...

Vas apareixer tu! quan et vaig coneixer em vaig adonar que els somnis no son tan diferents de la realitat. Amb tu vaig recordar el somni. Amb tu sentia la mateixa felicitat que quan de petit men anava a dormir am l'alegria de tornar a veure la noia del gronxador...

Per fi he descobert la noia dels meus somnis: tu!
Per fi he descobert el rostre de la noia que sempre havia somiat : tu!
Per fi he descobert l'amor de la meva vida i el que veritablement es estimar a una persona: tu!
I per fi he descobert que alguns somnis es fan realitat.

Quan mas dit que somiar era genial, te donat la rao.. dons ara mateix estic revivint el somni de quan era petit i ara mateix soc el més feliç del món.

T'estimo, i no vull deixar mai de somiar.

cuidat reina, petons

Anònim ha dit...

t'estimoooo
ens veiem dema,

alba