divendres, 11 de maig del 2007

Després de l'arriba d'Itàlia

He tornat de Itàliaa!!
Bellissimoo!!!!!!!!! Ha set una passada. Anar de viatge amb els amics és el milloor
A més, gent que feia 4 anys que anavem juntes i tampoc era el que xerressim, simplement perquè ens coneixim poc, doncs, aquests dies, com que estàs tantes hores amb tots, m'he fet amb gent que la veritat tenia una altre visio seva i són totalment diferents....veus que les persones no és poden jutjar a primera vista.

Tan de nit com de dia, 100%. Em van dir que no s'oblidaria el viatge de final de curs i és veritat, juas...brutal!!!

I ara festa majorr

Estic un pelin adormida però d'aquí uns dies escriure més detalladament del viatge i de festa major!!!!!!!

Ciaooo!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

que torni el teu blog!!
jaja estas un poc vaga eeeeh!que es axo de no escriure al blog des de festa major de ripoll?¿
va laia..actualitza!! em sembla que ara ja tindras histories i motius suficients per fer-ho, per que... es estiiiiiiiiiiu! i a l'estiu tota cuca viu, i les floretes inunden els camps...i mes coses, i a vere quan et passes pel meu blog, que el tens mes abandonat pobre!

ins daqui na stona wapa
kiss


alba