dijous, 5 de juliol del 2007

Torna el meu blog!!

Doncs com diu l'anònim (Alba)... torna el meu blog!!! la veritat és que últimament estic molt vaga... suposu que és perquè hem acavat el cole i he desconectat del tot!!

però la veritat és que tinc moltes coses per escriure...tantes!! jajaj

la nostra Lídia ha marxat!! i des de que ha marxat ella ha passat infinites de coses!!! bones i dolents!!!...


ha començat l'estiu i com diu la dita... tota cuca viu!!!!

l'amor... doncs avui us parlaré d'això!! suposu que tothom algun cop a confós l'amor amb l'amistat... i no te n'adones fins que és massa tard. Doncs això és el que m'ha passat....
Ell havia estat molt bon amic, tardes i forces tardes havíem passat junts i tot era genial... érem dos amics que passàvem algunes tardes junts... reiem, explicàvem parides, problemes... fins que això es va acavar complicant... i vam creure que la nostra amistat havia arrivat a un punt massa alt i que ja no era amistat sinó amor... Jo el principi també ho vaig pensar però... el dissabte a la nit em vaig passsar de copes i vaig dir coses que anant normal no ho hages dit (però que em van fer adonar del més important, que només era un amic)!!! I ara s'ha complicat tot...^^ jo tinc clar el que vull i ell també... però són coses totalment diferents!! Jo només el considero una amistat...encara que ell creu que el que dic no ho penso sinó que ho dic per les meves amigues!! tot molt xungo... encara no sé com s'acabarà...

espero que tot acabi bé, si més no com abans...^^ perquè tot s'està complicant massa...és el que em sembla a mi!

1 comentari:

Anònim ha dit...

tens tota la rao...qui no ho ha confos mai?

jo mateixa ho vaig fer una vegada i al final i al cap de bastant temps tot es va arreglar, costa distingir, i jo ja et vaig dir que el que tu vulguis jo ho respecto, ^^


i ara toca ser felices les 4 una altre vegada juntes...no?
que si ho som separades no te la mateixa gracia...:P

k maka, laia returns!!!
jaja
wapa passa't xl meu i digues-me alguna cosa eeeh!!


jaja ins ara!


alba!