diumenge, 8 de juliol del 2007

Bola de Drac

((Bola de Drac)) M'encanta la lletra de la canço!! Segur que a tots us porta bons records... xDDD

Sempre, em sento atret el teu somriure, i pel teu cor que m'ilumina, escapem-nos, d'aquesta inmença foscor, dona'm la mà... Quant et vaig conèixer, vaig recordar imatges, que guardava dins el cor des de que era petit, vols ballar, amb mi, en aquest difícil camí, de llum i ombra encara m'estimes, vols que continuem el viatge junts, a vegades vull mirar enrera a vegades vull mirar, cap a una altra banda, però lluitaré amb amor, coratge i orgull... Sempre, em sento atret el teu sormiure, que és un racó inmenç d'esperança, en aquest univers, tots busquem l'eternitat... Encara, que faci veure que no m'importes, la veritat és que t'estimo molt, escapem-nos, d'aquesta inmença foscor, et dono la mà.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

em sembla que jo tambe la vaig penjar un dia pero no se si era aquesta o l'altre de bola de drac, son genials, van sempre plenes de records, i gairabe sempre son bons records.
avui una tarda genial les quatre, tant a la picina com al centre com al parc estirades i menjant cireres.ja tocava estar una tarda nomes fent l'idiota, explicant-nos noves, i rient sense motiu ni preocupacio.

kiss laiaaaaaa!

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).