dimecres, 11 de juliol del 2007

m'encanta...^^

Avui et dedico aquesta entrada perquè ets genial!!!

m'encanta veuret riure,
m'encanta passejar per Ripoll tu i jo soles, fent voltes i més voltes, entrant a les botiges i sentir la presió de les dependentes jaja...dient alguna mentida piadosa, buscar i buscar...
m'encanta fer el pena sense important-se l'opinió de l'altre gent, fent voltes i xerrant. Rient com dues desesparades... perquè ets tu!!
perquè el teu nom ho diu tot, Alba!! jaja i perquè ahir va ser genial! necessitava un dia com aquell, enserio! perquè últimament la cosa no està del tot fina :)

paraules mal interpretades o mal dites; intentant expressar una altra cosa...:

po'lla'mateix
foll'amb'ella
xaxipirulijuanpelotillas
lifaculmaria
quèésunamaduixa
hihatampax
unpetofinsdema ((nnooo....quin mal!! tan llarg??))
jaticaltrenpujan (noooo)
sticespantatpel de dema ((tamposeratanlleig...no?))
testimu "mu"(pro qui és la mu??xDD)
cachotassa? (resulta que el noi es diu cacho... voler dir cacho, tassa?)
acabodeplegarunatardadura (però, com es plega una tarda?)
alguna vegada hem posat `la pota...pero no passa resssss...
no ens enganxem a les mentides!!...quin vicii!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

i avui mes!!!

cachotassa?(resulta que el noi es deia "cacho")
acabodeplegarunatardadura (pero¿com es plega una tarda?)
alguna vegada hem posat `la pota...pero no passa resssss...
no ens enganxem a les mentides!!

alba

laiaa^^ ha dit...

jaja!! és veritat...les aniré incorporant aquí xDDD

Anònim ha dit...

tu i l'alba esteu del tot pillades flipo mb vosaltrs

Alba!* ha dit...

hola!!
jo vull saber qui es l'anonim que diu: tu i l'alba esteu ben pillades flipo mb vosaltrs!!
qui ets??
siusplaaaau contesta que em pica (un ou) la curiositat(eh laia!!)
;P


salut!!