divendres, 6 de juliol del 2007

Te dit últimament, t'estimo

Te dit últimament, t'estimo.

Potser t'ho dit per les circumstàncies que hem passat... per totes els moments de suport que m'has donat, per les tardes estirats els dos fent-la petar...

Te dit últimament, que no hi ha ningú com tu, que ets genial... que m'omples de felicitat, m'alleugeres les preocupacions...

Potser ara m'arrapenteix de tot el que he dit però no és veritat, ho penso i ho havia pensat... però diferent... Les circumstàncies fan portar-te a sensacions, emocions diferents i especials... i que potser després no ho acaves sentit... Però t'estimo de la meva manera. Aleshores potser és com un amic però t'estimo i això es l'important...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Perque fa res que et coneixo, pero mas fet fer-te estimar..perque ets genial, ets maku i simpatic, perque mas enamorat!

nose si cap dia hi haura res, pero jo somnio en que el meu somni, que ets tu es faci realitat...
portu dos jugades, les dos perdudes s'han quedat, pero tu que ets la trecera jo la vull guanyar!

perque se q no em coneixes i jo a tu lu suficient, pero sentu per dins q testimu i el meu amor es dens...

avui no has vingut, nose que et passara, esperu q estiguis be i dema els teus ulls jo pugui mirar...

t'estimo!