dimecres, 18 de juliol del 2007

Un gran dia...

Demà quan em desperti, agafaré del calaixet la rialla que tinc guardada, posaré primer el peu dreta terra per aixecar-me, em trauré el trist pijama de l’angoixa, em vestiré amb la camisa d’alegria i els pantalons d’esperança, esmorzaré llet dolça amb goig, sortiré al balcó a saludar el poble amb orgull que comencem un gran dia, em posaré l’abric d’optimisme, agafaré la bossa de la simpatiai hi posaré les ulleres de color rosa i sortiré al carrer a cercar el camí de la bona sort.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

m v dis k no staves gaire inspirada xo nena tu kurres molt
jo km smx segin el teu blog
l finl m fars gafa gnes i tot d frme un jo, xo la putada sk jo no tik ni ida dskriure
ts la puta gefaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

mncantaaaa!!!!!!!! =P

Dream..