dijous, 12 de juliol del 2007

Allargem la llista!!

Tercer dia consecutiu que ens quedem jo i l'alba soless!!

Avui... per canviar de rotina, hem estat descobrint les curiositat del nostre poble... i soles ens hem estat partint el "cul". Quan hagi passat les fotos les fico... :)

I com es suposa hi ha hagut més PEQSC ( encara no ho havia explicat; això vol dir: Paraules Extranyes Que Surten Del Cor). Les d'avui
senserio?senserio!
carrertorrasaltant
boligrafus
laportamagicadel'oriol!
haviemvenitalguncop?
lamevatretradretab, i la teva?
emtapolesvergonyes!
delportaldegudament
(així simplement no tenen gaire gràcia, però en les nostres circumstàncies si!! jaja)

Demà ficaré les fotos!! ;)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

es que nomes llegir-les em trenco la caixa sola!!!
en serio es genial aixo, tot i que no estem les 4, les tardes amb tu son una passadaaaaa!!jaja
pero jo vull...(que torni ventdelpla) el que vull es saber qui es aquell anonim, per que com jo dic: em pica un ou la curiositat!!

^^

kiss

alba

laiaa^^ ha dit...

xDDD... que torni ventdelpla... que crac!!! xDDD.. Jo tambe magradaiaria saber qui es pro nose pass !! ^^

jo no vull que torni ventdelpla, vull que torni mardefons jajaja!!

petonss!

Anònim ha dit...

Laiaaa!! veig k us u paseu mol b e noies^^ akests/es de st joan mai saborreixen ^^ jejeje
dns res.. ara k e vist aixo de mar de fons.. quins records.. m'gradaria q u fessin..
wnu noia.. k tik knsada.. vaig a eskarxufarme al sufa ^^ xDDD
dw mkaaa :)