dimarts, 10 de juliol del 2007

Inocencia...



La inocencia...


Crec que mai s'acava perdent del tot... jo sóc del tot inocent i això m'agrada!! I m'agrada la gent inocent i especial i diferent... jaja


La inocencia fa especial a la gent i alhora divertida.





Llegará un momento en que creas que todo ha terminado. Ese será el principio.
…Toda una vida repleta de ciclos que empiezan y acaban de forma continuada… En este momento una nueva etapa de mi vida ha comenzado, y por ese motivo hoy cuelgo mi vestido para llegar desnuda a este “Principio”, a este rincón que aún se encuentra vacío, pero que espero llenar con pequeños trocitos mios que os hagan sentir cómodos.
Si hay algo que últimamente me hace sentirme viva, es vivir rodeada de miradas inocentes llenas de luz… y es precisamente eso lo que me hace sacar aún más fuerza para luchar por mantener en mí, algo de aquella niña que una vez enroscaba su dedo en un mechón de pelo…"


¿Hay algo más puro que la mirada de un niño?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Laia sok la Nat ^^
mol maku el escrit de "Te dit últimament, t'estimo" krek k ja se per on va.. no? aa i per cert..xD jo tmb ta trobo a faltar! :( po avui ens veurem? si nooo? =P aixo speru xiketaaaa^^ i veig q akesta foto tgrada moooltissim perq la posses a tt arreu.. dns jo la posare a la carpeta de lany k ve.. k es la mteixa k aket any po i posare fotos ^^ i res.. q seperu no sperarme mai mai mai de tu! perq ets gnial.. mescoltes (tt i k ulimamen u faig mes jo.. ^^ ) i res laia.. q tstimo moltissim ninaa!!! =)

Laia i Natalia.. de moment.. per sempre! =)

speru k u llegeixis!

Laia pensa una cosa.. de vgades tt set posa en contra.. pro dspres ja venen koses bones, no pateixins ninaa :)