dilluns, 9 de juliol del 2007

I tu, què t'enduries a una illa deserta?


La por a la soledat. La por a no tenir res al costat. La por a estar sol al món.


I tu, què t’enduries a una illa deserta? Us ho heu preguntat mai?


La pregunta comporta moltes respostes:


La primera, que només respondria gent atípica, seria: Un vehicle aquàtic amb combustible per a recórrer tots els quilòmetres necessaris.


La segona, la que respondria la majoria de gent, seria més filosòfica. No hi ha una sola resposta sinó que n’hi ha moltes. Aquí es veuria la personalitat de la gent. Uns s’endurien provisions, els altres gent per no estar sol, els altres un llibre, un telèfon, un ordinador, paper i llapis...

En realitat, el que ens enduríem és el que més desitgem en el fons del nostre cor.

I tu, que t’enduries?

6 comentaris:

joan ha dit...

Què m'enduria? Jo abans pensaria en tot el què no m'enduria mai, tot allò dolent o poc útil; així no tindria ganes de tornar i començaria de nou, com un Robinson...

Anònim ha dit...

Dons jo menduria tota la colla xk sense vosaltres mavorriria molt

Anònim ha dit...

m'acabava de currar un caxo comentari i ha volat!!T_T
a veure jo deia que estic amb en metro, primer miraria tot allo que mai m'enduria, allo que realment no vulgues, despres allo que vulgues, pero que alla no en servis de massa i despres d'allo que m'enduria faria una tria del que no pogues trobar alla...i aixo seria el que portaria

pero hi ha una cosa que no entenc: que m'enduria a una illa deserta, tothom demana el mateix, pero no heu pensat mai que si algu va a una illa deserta es precisament perque es deserta i no hi ha ningu, ni res, i aixi pot començar de nou, aprendre i sobreviure sol i sense presions de la societat??


quina crac laiaaaa!!*

soc l'alba, pero si no firmo amb anonim no va T_T

laiaa^^ ha dit...

però si no hi vas perquè tu vols..?? simplement hi vas perquè t'obligen!!??? eehh!! què faries? i en aquell moment et diuen que nomès pots emportar-te tres coses... ràpid, has de pensar... però et deixen poquet per pensar, minuts, què va, no arribar ni ha ser minuts... què t'emportes? tres coses, pensa bé i en ràpides!

Alba!* ha dit...

axi rapid:
pensant en escapar:una llanxa motora, 3 bidons de gasolina i un radar(per el rescat)i pensant en la supercivencia suposu que: un minikit de supervivencia(am navalles i cerilles)una manta i un recipient..
i si m'ho deixesin pensar mes...m'enduria algu

Anònim ha dit...

yo unes bones ampulles dalcol x murir felis