dijous, 12 de juliol del 2007

Natt...


Avui per la noia més enamoradissa del món... perquè estima i es fa estimar!!! Perquè avui no s'havia que ficar i he tret aquesta foto amb aquest escrit del seu fotolog (amb el seu permís).

Perquè sempre fa escrits maquíssims i perquè està bojament enamorada!!!
l'escrit de la foto diu:
Sense despedir-te vas marxar..
sola hem vas deixar..
amb un record difícil d'oblidar..
Et somio, et desitjo..
has marxat i no ser on has anat..
m'has oblidat? m'has estimat?
som dilluns.. penso amb tu..
te vist? Sí! Ets tu!
Dream... per tu!!

3 comentaris:

laiaa^^ ha dit...

jajaj!! vaya cracss!!!!!

ara ja te nom i tot axo de les paraules... PEQSC!! vaya foll (amb ella eehH) xDDD

doncs que em de continuar fent gran la nostra llista

un kiss ben fort

testimo mu! xDD

Anònim ha dit...

jajaja
ets lostia nenaaa!!!=D
tu si k et fas estima i supsu k tmb deus stimaa^^
po tu kreus k as de posa k stik "bojament namorada" ? ets.. ets lostia nena.. i noo.. no u stik :) xDDDDDD
nomes sok.. nose.. Natàlia jajaj nono en seriu.. el k passa k mimporten els amiks.. es aixoo ^^
i tu si k ets nrolladaa :)
dns res noia.. q tot i aixi moltes gracies! :D
i merci per smpre sta alla on set necessita!
dw prexiosa!!! :)

Dream..

P.D.: soc de les pokes k passa per aki vv' xD po trankila.. k jo no et fallare.. de mmnt mi nire passat kuan pogui ;)
ptons mkaaa :)

Anònim ha dit...

3ª tarda consecutiva tu i jo laia...record, s'ha de celebrar o no?¿

tenim feinaaaaa ens hi hem de posar!!

**

ets una foll(amb ella) encantadoraaaaaa ;)