dimecres, 2 de gener del 2008

Bonnn anyy 2008

Però també cal esmentar el cap d'any....

Sopar amb les tres flors, va ser genial. Menjar fet per nosaltres, gran mèrit:

Primer: macarrons farcits
Segon: pollastres, també (repetimos), farcit
Postres: fondí de xocolataaaa, exquisssiittt!

I llavors al Singstar, Artistes^^... tenim futur jajajajjajajjaja

12 granes de raïm, des de TV3, i mig afogades totes, però quan ja van haver tocat les 12, amb la boca plena, vam cridar: BON ANY i dos petons a cada galta.. :) que guai!

No sé quants Bon anys i petons s'acaben fent aquest dia!!


I des d'aqui desitjar-vos, també, una bona entrada al 2008, propòsits per aquest any? Encara els he de fer... ^^

4 comentaris:

Unknown ha dit...

buenooo llavors no te cap merit si son uns pollastrets i un macarrons!!
jo fa dos mesos em vaig fer els meus pirmers macarrons de la meva vida...
començo a independitzarme i tot ja... jijiji

cuide't, m'agrada el teu blog, m'aniré passant si es que aquesta vida d'estudiant de batxiller m'ho permet!!
que dura es la vida d'estudiant...
patunets!

laiaa^^ ha dit...

ei victor! (no sé si ho llegiràs)però..
tens blog? és que he intat d'entrar-hi però no ho he aconseguit!

gràcies per comentar!
;)

Unknown ha dit...

jeje en proves pero re re... m'he de posar a fer-ho... però es que amb el flickr i el fotolog ja en tinc prou jo!!

per si els vols veure:
www.fotolog.com/elcatalan (això de el catalan és pel cognom (victor catalan))
i del flickr:
http://www.flickr.com/photos/victorcata/
mira't el album de fotos amb la 400d, potser t'agradara i tot!

encanta't!

Anònim ha dit...

noiaaaa!!
...ho tens un poc abandonat eh!, encara q no mestranya, am la feinada q tens...
peto


jo mateixa.(alba)