diumenge, 22 de març del 2009

El caçador d'estels

Vaig abaixar la mirada cap a en Sohrab. Un extrem dels seus llavis s'havia corbat lleugerament cap amunt.

Un somriure.

De costat.

Gairebé imperceptible.

Però un somriure, al capdavall.

Els nens van arrencar a córrer, i una melé de caçadors d'estels cridaners es va posar a perseguir l'estel verd que flotava per sobre els arbres. En un tres i no res el somriure havia desaparegut. Però hi havia estat. Jo l'havia vist.

- Vols que caci aquell estel per a tu?

La seva nou es va moure amunt i avall mentre empassava saliva. El vent li va fer voleiar els cabells. Em va semblar veure'l assentir.

- Per a tu ho faria mil vegades més- em vaig sentir dir.

Llavors em vaig girar i vaig córrer.

Només era un somriure, res més. Allò no ho arreglava tot. De fet, no arreglava res. Només un somriure. Una cosa minúscula. Una fulla enmig d'un bosc que tremola sota les ales d'un ocell que alça el vol.

Però l'agafaria. Amb els braços oberts. Perquè quan arriba la primavera, la neu es fon floc a floc, i potser el que acabaca de veure era la fosa del primer floc.

Vaig córrer. Un home adult que corria entra una colla de nens xisclant. Però tant me feia.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

.....m'agrada ^^ ja m'el deixaràs llegir, no? jejej i és que realment.... un somriure sembla insignificant (vist fredament només és una expresió de la cara) però a la vegada pot ser molt màgic i pot portar moltes emocions i sentiments als del teu voltant ......nose m'agraden els somriures ^^ i sobretot els teus jejej

Anònim ha dit...

Laiaaa!!
mncanteees! :)
sempre tens bones paraules per dir.. !
i tens rao.. cada lloc és un petit record..
smpre saps com fer sortir un somriure!
ens veiem demà Laiaa!
un ptonas! =)

laiaa^^ ha dit...

aaai nena, qe maca!
m'has fet posar vermella XD
ets un solàs natàlia!
ens veiem demà!

laiaa^^ ha dit...

sergi, si qe tel deixaré llegir! ja tel portaré, és molt maco! :)
ja veuràs!

Anònim ha dit...

Ostiee aquest llibre mel van regalar lany pssat per st Jordi xD
però ara mteix ni el llgire ni el tinc jo.. nose pas qui el té.. xD
un ptonas Laia! :)

Anònim ha dit...

Laiaaa.. escolta-la.. el grup es genial.. i la cançó encata més!!
son bonissims!! :)
i no.. no te res a veure amb res! :D
en seriu .. i més en seriu :D

Anònim ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=gZZgeZfVWQY

=)