dijous, 6 de desembre del 2007

En realitat

En realitat no he tornat.


En realitat no me'n vaig anar.



La jo que era va fugir, sí. Va pujar en l'avió, va sobrevolar el continent de núvols, i va aterrar. Va inventar una nova vida durant una setmana en una terra de pedra gris i humida. Va parlar en altra llengua. Va mirar amb altres ulls. Va descobrir l'oceà. Va descobrir una nova vida per endavant, potser diferent, potser tot el contrari del que havia fet fins ara. Es va perdre entre el milió d'habitants de la capital. Va somiar possibilitats. Va refer velles amistats. N'hi va embastar de noves. I un dia de cel ras i sol feridor va pujar en un avió, va sobrevolar el continent de núvols, i va aterrar.


De nou. Altre vegada tornava a ser jo. Però hi ha alguna cosa en mi que no ha tornat. Estrany. Perquè la maleta tenia tot allò que m'havia endut. Estrany també. Perquè allò que m'havia endut no era tot el que tenia. I el més estrany de tot és que no sé ben bé què és allò que no va poder venir amb mi amb cada vol. Ni perquè.

1 comentari:

Anònim ha dit...

T'estimo molt (maite zaitut)

De colors són els meus somnis
Tot i que ja m'he llevat
I la son no ve a veure'm
quan la lluna s'ha aixecat
Salto i salto sobre els núvols
sembla que pugui volar
el meu cor fa pampallugues
i no deixa de ballar...

Quan ens posem peus enlaire
quan ens posem el cap avall
Quan et crido a la muntanya
i l'eco m'ha contestat
quan et faig amb margarides
la polsera de colors...
Vull mirar-te als ulls i dir-te
Que el que sento és això:

T'estimo molt
jo a tu t'estimo molt
Si estàs amb mi
desapareix tot el que és trist
Un dia gris el pintes de colors
Fins a la lluna i tornar
T'estimo jo.

Els meus ulls són com bombetes
i els meus llavis riuen fort
no puc amagar el que sento
quan em mires tant de prop
Ara ja no sé que em passa
El cos m'està tremolant
El meu cor fa pampallugues
i no deixa de ballar...

Quan s'uneixen els colors
per fer l'arc de sant martí
Quan escrius amb el teu dit
el meu nom en el mirall
Vull mirar-te i dir-te
que el que penso és això:

Maite Zaitut,
Maite, Maite Zaitut
Si estas amb mi
desapareix tot el que és trist
Un dia gris
el pintes de colors
Fins a la lluna i tornar
T'estimo jo.
Maite Zaitut.

Edartasun maite zaitut (t'estimo molt preciosa)


La cançó és de Lax'n'busto... la lletra esta bé, po la musica no tan jaj, ja te la passaré ^^

Kuidat reina petonssss