dijous, 12 d’abril del 2007

batxillerat; com?nose...!!!!uii

Cada dia em sento més perduda, més impotent davant una desició que no sé que fer. Potser sóc indesisa però tinc por de no escollir bé.
M'he de tirar a la piscina....Sí, és el que dieu tots, però no és tan fàcil! Perquè si la cages ja no pots tirar endarrera.
Pensar, pensar...fa un mes que estic amb el mateix tema!!
Però ara ja només em queda fins el maig, o sigui, que ja em puc espavilar i decidir-me d'una vegade per totes :(
El problema és: cientificotècnic o ciències? insti o monges? joder...!! Sembla fàcil però no...les amigues estan a les monges, però també tinc ganes de canviar una mica...!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Decideix pel teu compte, no per les amigues...I no pateixis per equivocar-te: Errare humanum est!

Anònim ha dit...

Bones
Tranki el principi et custara molt adaptarte, i veuras coses q no t'ajudaran a abnçar, com q companys teus de tota la vida van caient, pero al final sempre ten surts, vagi b!