divendres, 13 d’abril del 2007

Errare humanum est

N'he estat parlant i ara ja ho tinc més clar: faré el cientificotècnia a l'insti (si no hi ha cap novetat). Ja sé que em dieu que l'insti és molt més difícil però per força tots hem de tenir el mateix nivell més o menys, o sigui, que tanta diferència no hi ha d'haver. A més, encara que al cole no estigui amb vosaltres, ja continuarem sortint!!!! ;) Que jo sense sortir... i sense sortir amb vosaltres... :)

I si m'etivoca... etivocar-se és d'humans nO? ;) merci

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola guapa!!

No et diré qui sóc perquè ho has d'endevinar tu sola!

Joder... tia que no vull que marxis que et trobaré molt a faltar i no només et trobaran a faltar les amigues si no també nosaltres, els amics!!!

T'estimo nena!

Anònim ha dit...

Eissssss wapissima...
Encare ke no ens kuneixem gaire te dik ke la teva presencia pel kole es notara..
Esperu ke te vagi mul b per linsti i ke puguis fer la karrera ke desitges...sort..
Vinga wpa VAGI MU B
Aiosss

Anònim ha dit...

pos jo dik k tauries de kedaa!!! =( woowo tens admiradors al colee.? aixo no mu vies pas xplikat eh!!! jejejej
tstimu mol!!

laiaa^^ ha dit...

jajaj!!! tothom o fa amb anonims!! doncs jo no!! jajaj!! Admiradors??? no natt!! ja se que ets tu, per com escrius ;)!!!!Doncs nose pas si moonges o insti eeHH! ajjaaj