dilluns, 30 d’abril del 2007

una petita confessió

Avui m'agradari confessar una cosa que només ho he explicat a gent més directa. És una tonteria però ho tinc molt guardat....

Jo sóc molt catalanista, del barça, m'agrada obrint pas, lax'n'busto i tot aquest món però tinc una petita diferència.... que m'encanta en bustamante....ups! jaja. És molt vergonyos dir-ho però sí, m'agrada en bustamante... Ara potser no tinc tanta afició a ells però algun any enrerra era una gran fan...

A la meva habitació hi tinc pòsters del barça, l'estada, l'himne dels segadors.... penjat però abans entre totes aquestes multituds hi tenia un pòster d'en bustamentn ups... Però la Nevià, me'l va fer treure, perquè segons ella no quedava bé entre el mig de tanta cosa catalana.... Ara me n'adono i és veritat que no quedava bé però és que en bustamente... ajjajaja

****Perdoneu la interrupció....****

XD