dimecres, 22 d’agost del 2007

...

Vaya merda tot plegat.... últimament és la paraula que més fem servir...

tens raó alba: "perquè quan comences a flotar va una onada i t'enfonsa i t'apreta per afogar-te?"... doncs la veritat és que no ho sé, però tot plegat és una merda.

Avui és un d'aquests dies que val més no llevar-te. No sé el que em passa però últimament no sóc jo...neccessito algu i no sé què, estic depriment i faig deprimir els altres i no deu ser gaire còmode conviure amb algú apagat...

A més, avui només de despertar-me, truca la senyora Carme per donar-me la gran noticia...." Laia has suspès el First", ja m'ho imaginava però quan t'ho diuen encara fot més però bé, això rai, intentar-ho l'any que ve.

1 comentari:

Alba!* ha dit...

la laia trista...
:(
va ens hem d'animar ente les dues...jo soc depreiment i et dono mes feia a consolar-me que cap altre persona al mon...
...perdo...


i animat molt eh!

un gran gran gran petooooo!