dilluns, 27 d’agost del 2007

Vull somiar...

Vull somiar...



He tocat de peus a terra, he notat el tacte de les pedres i he sentit que una estranya força recorria tot el meu cos.



Per la finestra de l'avio, després de creuar els núvols de tempesta, m'esperava la lluna, i sabeu què? Em va somriure...Sí, em va somriure.
És genial descobrir que darrera la foscor, sempre hi és ella; només fa falta volar ben alt per descobrir-la, i poder-li guinyar l'ullet, i dir-li allò de "t'he robat!, què pensaves? què te m'escaparies?". I llavors veus com et torna el somrís. M'encanta.

Un cop a terra, la pluja em va banyar la cara, i em recordava que la rutina m'estava engolint un cop més. Però tan hi fa tornaré a buscar la meva lluna darrera els núvols grisos i compactes que han decidit emfosquir el poble. I ni tan sols em farà falta despegar els peus de terra! Sé que està allà, i que ens troba a faltar perquè no ens pot veure mentre duri aquesta pluja que tot ho fa més trist.




Feu-ho per mi. Mireu al cel, i veureu els estels que somriuen, i com la lluna ens envia la seva màgia, per trencar amb aquesta maleida soledat que avui em segresta...

Ens trobem aquesta nit sota la seva llum? Veniu a somiar en mi, que la nit és massa llarga per passar-la tota sola...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

et dic la veritat??
ahir despres de tancar-ho tot, vaig apagar els llums i me'n vaig anar al balco, ahir la lluna brillava, brillava de debo...
semblava una perla penjada alla dalt, un collaret de minuscules estrelles, m'hi vaig estar una estona, gaudint sols de la llum, i vaig entrar feliç, plena


somiem!!


alba

Anònim ha dit...

laiaa!!!
pff.. et vaig dir k ma passaria kada dia.. po entre les vcances i tal.. dns wnu.. k torno sta aki!
wnu laia.. com smpre uns eskrits mol reflexius.. xD
dns res noia.. kuan vlguis ja saps!
vera si ens veiem abans de fsta major!
un pto mka! :)

Dream..

________________Natt]]*