dilluns, 20 d’agost del 2007

Cartegem-nos

Avui amb la Kàtia hem estat parlant de les cartes que ens enviavem abans, parlo del 1999. La meva va ser la primera i deia això:

Hola Katia:
Com estàs? Jo estic bé
És la primera carta que escric, estic nerviosa, hi no se com ho he de fer ni que posar.
El dia del casament m'ho vaig passa r molt bé, i em va fer molta ilusió conèixer una cosina llunyana de la mateixa edat que jo.
M'agraderia que m'escriguessis perquè no ens veurem gaire.


St. J. Abadesses, 3-9-99

Laia


I jo ara buscava la continuació però no la trobo. M'encanta remanar el passat :D

2 comentaris:

Anònim ha dit...

es genial el passat de cadacsu, amaga coses insolites...
^^

quin dia mes...pfff no laia?

petoooooooooó


alba

Anònim ha dit...

ara he recordat que jo tambe m'havia cartejat amb gent, les tinc totes guardades, eren una mica mes llargues, i bastant molt carregades de coses personals...XD

petoooó

alba