dissabte, 11 d’agost del 2007

Torno a Sant Joan

Ja torno a ser aquí. Tinc ganes d'escriure, hi ha moltes coses a explicar però la falta de temps no em deixa fer-ho.
Després de desconnectar uns quants dies torno a ser a Sant Joan amb moltes ganes de fer coses i no quedar-me ni un minut a casa :)

He estat a Itàlia (Lago di Garda i Venècia), realment genial... Colors, llums, foscor, nits, parelles, amor, imaginació, tranquil·litat, turistes, temps per pensar, temps per imaginar o la imaginació és el que m'ha portat allà... Però també tenia ganes de tornar aquí per estar amb la meva gent...


Ja tornem a ser totes aquí!!!!!!!!!!! :)


Us adjunto una foto que vaig fer de tornada, en una àrea de serveis. Em va fer molta gràcia, vaig riure molt! Si us hi fixeu la línia del terra és de color rosa! I l'escrit.... "ladies parking"

1 comentari:

Anònim ha dit...

woo
q lady el parking aquest no?:P
ahir una pedregada brutal, amb els pesacaoooooooooos!!XD

que estic molt contenta de que tornem a ser mes de dues, pero la nevià marxa i la lidia torna al vespre!!
jaja es com uncanvi...XD

l'altre dia em va venir al cap una cançó de quan era petita: nyigu,nyigu,nyigu, calces de paper...nananananananananannnanaaaaa...

ens veiem!!

albA!