dijous, 30 d’agost del 2007

El començament d'una nova era... Això mai!

M'he despertat i he obert la finestra amb l'esperança de trobar-me quelcom que desitjava.

El sol em feia brillar la cara i aquell airet calent em feia recordar que encara som a l'estiu...

L'esperança de lluitar pel que desitjo no la puc perdre... Tornaré a obrir aquella maleta on fa poc hi vaig guardar tots els meus objectius i i il•lusions i lluitaré per aconseguir-ho!!



Somriu a la vida, ella també ho farà.





Serà el començament d'una nova era... No, no! No m'agrada parlar de començaments perquè vol dir abandonar tot el teu passat, totes les teves experiències i abocar-te només en el teu futur... i això mai!! El meu passat; m'encanta... La vida en sí m'encanta... Només serà un canvi o simplement una evolució :D