dimecres, 26 de setembre del 2007

Com m'agrada...
M’agrada despertar-me dins del meu llit, amb el nòrdic tapant-me fins al coll. M’agrada llevar-me a casa escoltant qualsevol cosa, fer-me una dutxa d’aquelles que et deixen com nova. M’agrada pensar-me la roba que m’he de posar per anar cap a classe. M’agrada fer-me l’esmorzar tot escoltant la ràdio. M’encanta el tallat pel matí. M’agrada sortir de casa quan ja no fa fred, i anar cap a la parada del bus. M'agrada escoltar música amb l'MP3. M’agrada pujar a l'atocar, i dir “Bon dia” al conductor cada vegada que li dono el tiquet. M’agrada mirar les cares de la gent de bon matí. M’agrada arribar a classe.
M’ha agradat haver viscut aquesta experiència, i m'ha encantat tot el què hi he conegut. M’agrada saber que encara em queda molts anys per estudiar...


M’agrada la meva vida.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jajaj
q bo leskrit^^
a mi magrada q tagradi tot jaja!
per cert.. si u llegis ell.. perq kederia afectat? no u entenc!
vinga.. i dma.. un altre cop tgradara el dia! ^^
jo lunik q n magrada es pensarme q em posare de roba perq la vrtt esq no mu penso xD
vinga precios!

cuntinua aixi^^



Dream..