dijous, 6 de setembre del 2007

Cosinitis





L'Oriol... un altre cop per ell!!

Com amb tan poc temps pots arribar a estimar tan a una persona :D


Tinc... com es diria... "cosinitis".


Ja ho pots dir... em cau la baba quan parlo d'ell




Aquesta foto va ser el dissabte de festa major a Gombrèn, abans de sortir, l'Anna (tieta) em va dir per canviar-lo i jo no m'ho vaig pensar dos vegades... :D

Doncs, sí, aquesta és la primera vegada que canvio a l'Oriol jaja...



I com diu l'Andreu (tiet) d'aquí 15 anys em toca a mí... Cosa de tradició familiar, jaja, bé, tradició no, més aviat coincidència...

A mi em van tenir quan l'Andreu tenia 15 anys. Al cap de 15 anys, l'Andreu en té 30 i ha tingut l'Oriol i jo en aquest moment en tenia 15... o sigui que no es pot perdre la tradició!!!




Sigues feliç ;)