dimarts, 25 de setembre del 2007

Com m'agradaria...

M’agradaria poder-te escriure quatre línies que diguessin el que sento.
M’agradaria deixar el que penso escrit en quatre paraules negres.
M’agradaria dir quatre frases que expressessin el que sento.
M’agradaria dir el que penso amb quatre paraules mal comptades.
M’agradaria deixar volar els meus somnis perquè busquessin el camí cap a la llibertat.
M’agradaria necessitar tan sols quatre gestos, per fer-te saber el que de veritat sento.
M’agradaria tenir un àngel que em digués cap on haig d’anar.
M’agradaria tenir una estrella que em puges guiar.





Voldria somiar amb somnis reals.
Voldria despertar cada dia amb l’escalfor del Sol entrant pels vidres.
Voldria cantar el que sento perquè escoltessis el que penso.

M’agradaria poder expressar-ho tot sense por al que pugui passar.
M’agradaria dir-te t’estimo, sense por a perdre’t. I sentint que és veritat, m'agradaria poder-te dir T'ESTIMO amb totes les lletres... però no és així...
M’agradaria cridar als quatre vents que estimo i que vull seguir estimant!



M'agradaria... M'agradaria tantes coses...





però sobretot...

M'agrada estimar.



Extret de "relats" però amb canvis meus :D

2 comentaris:

Anònim ha dit...

seeh!
ket escrit es de relats ^^
juass..!
si si .. ja mimagino q saps per qui nava.. ! XD
mira.. em va vnir b!
mgrada sobretot la ultima frase: m'agradaria estimar..!
laia.. ja saps perq dic aixo no?^^
nena.. ens veiem dma!
per gixar la taula jajajajaja ¬¬


tsimu nena! :)



Dream..

laiaa^^ ha dit...

Si, si!!

Aquest escrit es de relats, le versionat una mica, pro esq mi he sentit del tot identificada!!! :D


aaaiiixxx



ens veiem demaaa, mentres estudiem i no parlem i no guixem i estem atentes..xDD