dimarts, 4 de setembre del 2007

No m'agrada dir adéu...

S'acaba l'estiu, desastre, i això vol dir que amb un petit somriure haurem de dir adéu a tot; a les tardes "espaxurrades" estirades a la piscina, als gelats que tantes calories ens van fer augmentar, a les hores i hores sense fer res en concret, a les xerrades i xerrades sense finalitat, a les nits jugant a cartes, a les visites nocturnes, a ca la Nati.... en fi, haurem de dir adéu a la bona vida i endinsant-nos altre vegada a la rutina!!

Es hora d'endreçar els pantalons curts, altre vegada, rere de l'armari, on quedaran plens de pols fins que torni l'estiu, de començar a treure els jerseis que tan odio, de canviar el gelat per una bona escudella calenta, de deixar de banda els còmics per treure els llibres que a la tapa si veu escrit "1r Batxillerat", de que et comenci a desaparèixer aquell morè que tan ha costat de que se't quedes a la pell i de tornar a quedar relativament blanquíssima...



Aquest any no tindré gaire temps per escriure, crec que mentre duri l'escola no escriure! Començo una nova etapa, el batxillerat de ciències, i per una part, tinc ganes de provar-ho però, per l'altra, fa por... A més, com que vaig suspendre el First, doncs aquest any m'hauré de ficar les piles perquè com EM DIC LAIA que aprovo... Encara que no ho veig tan segur.







Ens veiem a la tornada :D


P.D. Però encara em queda uns quants dies per escriure ;)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

m'acabo de rebentar una picada de mosquit i no se com...


no cal que t'acomiadis tant d'hora!

d'aqui a 20 min aprox sere a casa teva per veure que fas...



petooo
...

a la Nati adeu tambe??
fem boicot al centre, per tant ens hi deixarem caure algun dia no?XD



veig que aquesta festa major no lligarem res de res...

t'estimooooo


alba

laiaa^^ ha dit...

però l'agost ja ha marxat... queda una setmana i ja tornem a ser a l'escola!!!!! jajaj


però bueno abans de despedir-nos de l'estiu, a disfrutar de la festa major jajja que serà l'òstia!!!


nena.... tres Ares que fort!! no lligarem...!! jaja


ens veiem!!!!


p.d. m'acabo de cremar amb la planxa xD

Alba!* ha dit...

...m'encanten les fotos que as posat noves, jo n'he posat alguna...:P
dir que en m3tr0 tira unes fotos genials,
m'encanten...^^
m'estic repetint...

m'ho deixo estar; no lligarem res de res de res de res :( que depreiment...T_T


peto